Skip to content

Surprize de la LG via Bobby Voicu, Manafu, Kapra si Dobrovolschi

19/05/2009

Iata ca dupa mai bine de un an de la Generatia 4, un advertiser ( LG ) reuneste patru dintre cele mai importante nume in blogosfera noastra intr-un concurs inedit. Interesanta Inspirata este atat alegerea bloggerilor cat si ideea de baza a campaniei, care pe cat este de simpla pe atat este de catchy pentru cei patru bloggeri implicati.

Este pentru prima oara ( daca ma insel chiar va rog sa ma contraziceti ) cand un advertiser merge pe mana bloggerilor si ii lasa sa-si fixeze singuri strategia obtinand astfel patru motoare de campanie diferite, motoare care promoveaza practic acelasi produs: ultimul racnet in materie de televizoare LG LCD full HD .

LG si Ogilvy merg chiar mai departe provocandu-le celor 4 implicati creativitatea si orgoliile prin organizarea unui concurs intre ei, concurs care in afara unui televizor de ultima generatie va aduce castigatorului si satisfactia de a le da amical cu sâc colegilor de breasla

.۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞

Revenin la ideea de mai devreme in care declaram inspirata alegerea celor patru promoteri si vreau sa si explic:

Mihai Dobrovolschi – om de radio reprezentativ care aduna in jurul sau si al radioului unde face emisiunea de dimineata o comunitate de ” oameni liberi, informati şi credibili, ironici şi surprinzători, seducători şi creativi, revoltati cu nonşalanţă”  ( citat din comunicatul de presa care anunta lansarea radioului ) .  Cea mai mare parte a comunitatii este formata din tineri cu varste cuprinse intre 25 si 34 de ani, cu functii de Middle si Top Management.

Victor Kapra – consultant de comunicare, blogger si pana la sfarsitul anului trecut online manager la Publimedia.
Cu o autoritate deosebita pe domeniul IT & C si economic, autoritate data de anii petrecuti in presa de specialitate, Victor Kapra acopera cu succes aceasta nisa de internauti.

Ultimii doi nu au nevoie de nici o prezentare.   Cristian Manafu si Bobby Voicu sunt doua nume cunoscute in online si nu numai.
Pentru a completa totusi imaginea asupra targetului vizat de LG prin aceasta campanie recomand sa se arunce un ochi peste profilul vizitatorilor  lui Cristian Manafu ( studiu realizat de Standout ) si asupra backround-urilor celor doi ( aici Manafu si aici Bobby Voicu).
Se va observa ca prin intermediul celor alesi LG a „picat” la fix pe target si a inceput una dintre cele mai simple si in acelasi timp una dintre cele mai creative campanii din ultimul timp.

De acum, cel mai interesant de urmarit va fi duelul celor patru orgolii.

Concursurile au inceput si in oricare din ele ai sansa de a castiga un televizor LG LCD LH5000.  Mai multe despre mecanismul fiecarui concurs sau despre performantele televizorului LG (cel oferit ca premiu) puteti afla pe http://concurslg.ro

۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞

Eu o sa imi opresc atentia asupra a doua din cele patru idei de concurs ambele la fel de originale si la fel de atractive.

Prima idee este cea a lui Cristian Manafu si a celor de la MB Dragan care au acceptat ” de buna voie si nesiliti de nimeni” invitatia acestuia de a-i ajuta.

Ideea in sine este simpla dar eficienta si pe langa implicarea bloggerilor si a utilizatorilor celor mai populare retele sociale ( twitter, HI5, Flikr, Youtube ) are si un puternic caracter viral datorita modului  ” cheama-ti prietenii sa te voteze” in care se acorda premiul.
Inscrierea este simpla si se face prin intermediul website-ului Sampler.ro .

Ultimul ( dar nu cel din urma ) este Bobby Voicu care foarte inspirat adapteaza ideea de un milion de dolari la tema concursului si pluseaza oferind concurentilor un al doilea televizor LG LCD LH5000 …. Cel pe care il va castiga el.  :)

Participarea este un castig pentru oricine deoarece orice participant primeste un link catre blogul lui din pagina de concurs, link care( din spusele lui Bobby) va ramane acolo destula vreme dupa terminarea concursului .  Si daca tii cont ca  domeniul lui Bobby are PR 5  sigur merita inscrierea.

Regulamentul complet al concursului il gasesti aici iar rezervarea locului se face la http://bobbyvoicu.ro/lg
Atentie insa ca trebuie sa indeplinesti cel putin o conditie: blogul tau trebuie sa aiba minim doua luni.

۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞

Tragand linie si adunand, LG si Ogilvy s-au intrecut pe ei in elaborarea strategiei pentru aceasta campanie si pariez pe ei la internetics-ul de anul asta la sectiunea Proiecte Inovatoare.

In batalia orgoliilor pariez pe Booby ca proiect care va avea cel mai mare ecou in blogosfera si pe Manafu &MBDragan ca proiect cu cel mai mare numar de participanti.

Voi pe cine pariati ?

PS:  Voi participa la concursul lui Manafu si imi voi incerca sansa si la Bobby asa ca:  vote for me ! vote for me ! vote for me !😀

One Comment leave one →
  1. 04/06/2009 8:10 am

    pana sa castigam televizorul te invit la o ceasca de ceai dardindar: Cand strazile miros a ceai de tei si o drumetie dardindar: Continuam excursia in felul acesta nu ne vom supara cu siguranta daca unul din noi iese castigator

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: