Skip to content

Live blogging from RoNewMedia 3.0

16/06/2009

Voi incerca sa tin pasul cu speakerii. Voi posta cum imi vine la mana ( engleza sau romana ) si voi reveni cu un rezumat inteligibil maine.

No 1 speaker: Jeremy Wright

5 truths about blogging
bloggers get hawter girls :))
all blogers have an unique opinion
anyone can be top something
the numbers of your followers matter
people read what bloggers write
top 13 lies
TIPS:
strategy: go deep or go home
passion: catalizator pentru sinceritate
asculta fara sa adormi :))
reality: love it or hate it
Why ethics matters
jurnalistii cxapata incredere automata datorita brandului de companie

5 truths about blogging

bloggers get hawter girls :))

all blogers have an unique opinion

anyone can be top something

the numbers of your followers matter

people read what bloggers write

top 13 lies – nu le-am prins😦

TIPS:

strategy: go deep or go home

passion: catalizator pentru sinceritate

asculta fara sa adormi :))

reality: love it or hate it

Why ethics matters

jurnalistii cxapata incredere automata datorita brandului de companie

5 rules for etichal blogging

– write only what you know to be true

– if you know something is a fact, link it … if someone else said is true ,link to it. If you mention a product LINK TO IT !

– ––

– ––

– –-

Defining Journalism

Ziarele au inceput sa faca bani atunci cand au devenit obiective.

Orice om pate fi jurnalist, oricine poate agrega, filtra si transmite stiri. Practic bloggingul face din fiecare om un jurnalist.

۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞

Conflictul jurnalisti-bloggeri

– moderator Petrisor Obae

invitati:  Ionut Oprea , Zoso, Bobby Voicu, Costi Rogozanu

Se incing spiritele.

Zoso: ” Voi sunteti la fel de lepre ca si noi ! „

Bobby: Totul a inceput cand voi v-ati facut bloguri si ati inceput cu ” uite ce trafic am eu intr-o luna „

Ciutacu ( prin intermediul unui filmulet ):

– Nu am venit ca sa nu va stric evenimentul

– Sunt invitati cu care ma urasc, am vazut reactiile dinaintea evenimentului si am vrut sa fiu eu cel inteligent care cedeaza primul

Cel mai hot subiect .. mentionarea surselor in cazul preluarii stirilor de la bloggeri

Jeremy Wright : Cel mai important este daca informatia pe care o transmiti are valoare sau nu .

Ionut O: Bloggerii trebuie sa fie mult mai responsabili pentru ca au o reputatie de construit si de pastrat.

Costi Rogozanu: Bloggerii vor sa fie jurnalisti  !!

Zoso: Eu pornesc de la premisa de a da informatii adevarate cititorilor.

Bobby ( despre credibilitate ): de la o gluma in care nu a fost implicat ( vanzarea blogului monden.info ) credibilitatea lui a avut de suferit.

Majoritatea „sparlelor” care se dau vin de la bloggeri care vin din politica sau jurnalism.

Credibillitatea se recapata mai greu in cazul bloggerilor. Un ziar isi revine f usor datorita brandului.

Interventie de la Calin Fusu – pe cand o caompanie ca B5Media la noi in tara ?

Din sala: Jurnalismul este dictatura , bloggingul este revolutia din strada .

Iau o pauza de la scris …..

Prima parte s-a terminat. Pauza de cafea si revin .

۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞۩۞

Part 2 : CE deosebeste o campanie online eficientade una facuta „ca sa fie „

Am lipsit la primul speaker (Tomasz Musial ) acum vb Pascal Viguie ” Test, mesure, optimize launch „. o engleza destul de greu inteligibila. Ce am inteles:

Testeaza campania. Testeaza site-urile pe care te promovezi ( pazeste-te de roboteii care fac trafic ) . Alege website-uri targetate chiar daca sunt mai mici. Daca poti masura plata per vizita si este profitabil nu-ti limita bugetul. Optimizeaza ad-urile. Testeaza-le si abia apoi lanseaza-le in campanie.

Tomasz Teodorczyk – What sets apart an efficient campaign from a shallow one ( nugg.ad )

Idei de inceput:

Trebuie sa fim mandri de ceea ce facem . Sa ne focusam pe idei noi si sa demonstram ca new media este o industrie de top.

Translate your crowd ! Adapteaza continutul pe targetul tau. Cu alte cuvinte: Behaviorally Targeted Online Advertising 

Future, trends, hot topics:

– efficiency

– sophisticated online behaviour

– dificult to reach the right audience

– relevant ad distribution

CTR is not everything. Real benefits are somewhere else ( Behaviorally Advertising ).

– right target group selection

– increase of effective reach

– effective online spendings

– monetization of unsold inventory

Dezbatere

Intrebari pentru invitati:

Care credeti ca este valoarea reala a pietei de adv online ? De ce credeti ca exista aceste mari diferente intre bugetele de online de afara si cele de la noi.

1 Mircea Gheorghe ( starcom ):

i1 ) exista o parte a pietei pe care noi nu o vedem si care merge pe online din bugetele de sales si de trade. cel putin inca 1/3 din bugetele declarate au fost underground ( 5-6 mil )

i2) FMCG -ul sunt cei mai mari investitori pe online. Dezvoltarea economica a Romaniei tine pe loc investitiile in online.

2. Pahomi ( Mediaedge:cia )

i1 ) estimare a valorii pietei ~ 18 mil $

i2 ) diferentele vin din faptul ca nu exista studii de impact, roi, studii de favorabilitate pe scurt nu se masoara rezultatele online-ului.

3.  Cristian Pietriceanu ( presedinte IAB Romania)

i1)  Google stie exact valoarea pietei de online la noi in tara dar nu vrea sa spuna. Ciudat pentru Google este ca pentru retailerii mari nu sunt interesati de search.

i2.) spenderii pot ajuta evolutia pietei de online

4. Arina Ureche ( SATI )

– de la 100 la 350 site-uri intr-un an

– piata a crescut mai repede in 2008 decat inainte si SATI a avut rolul lui in asta.

5. Mihai Trandafir ( Universal McCann )

Cred ca nu trebuie sa convingeti agentiile sa investeasca mai mult in online ci sa intelegeti mai bine businessul clientului.

O conversie pur tehnica nu este deajuns.

6. Tomasz Teodorczyk

-Structura pietei este aceeasi ca peste tot si problema bugetelor exisa si in Polonia acum 5 ani.

7. Tomasz Musial  …………..

8. Pascal Viguie

Piata romaneasca este de 20 de ori mai mica decat ar trebui sa fie. Slovacia are aceeasi piata la un numar mult mai mic de utilizatori.

In Romania CPM-ul este preaq mare. Este practic de 2-3 ori mai mare decat in Franta.

CPM-ul in Romania nu ar trebui sa fie mai mult de 1Euro

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: