Skip to content

Teambuilding

16/09/2009

N-am mai scris de mult . S-a dovedit ca timpul nu imi permite si daca inca mai tin acest blog o fac mai mult pentru a-mi exersa scrisul din cand in cand. Incerc sa dau forma unui proiect personal dar se pare ca va mai dura.

Ce este cel mai important acum este faptul  ca sunt la Neptun, adica suntem, adica noi, MB Dragan suntem in teambuiding la mare.  E fun total si azi am prins cel mai fain rasarit posibil ( din pacate doar eu pentru ca restul au „tras pe dreapta” pe la ora 4.30 ).

A fost o zi plina.

– munca – mai fara spor ca eram deja cu gandul la plecare
– drum
– cumparaturi – aprovizionare pentru 2 zile de distractie ( bere, bere, bere, whiski, whiski, whiski, vodca, gin,vin, cola, redbull si macare)
–  instalare in vila unde ne-am cazat – Club Diamant din statiunea Neptun ( recomand oricui doreste cazare pentru un grup de 8-16 persoane )
– impartirea camerelor ( daca veniti pe aici in grup si impartirea camerelor se face pe pricipiul „eu am ajuns primul” fugiti  direct la etajul 1 si ocupati una din camerele cu baie proprie – nu sunt decat 3 de genul asta in toata vila )
– un gratar  – ni se facuse foame ( am fost sef peste gratar impreuna cu baiatul care ne-a insotit din partea firmei de transport si cu @spio )
– a lot of fun la un joc de mim

La ce am scris mai sus se adauga „recitalul” fetelor (@maria_olteanu si @anca_n) din microbuz, cursa de carucioare dintre @anca_n si @mihaidaragan din parcarea hypermarketului, recitalul lui kolea (de data asta fara ghilimele, adica pe bune), incercarile mele de a mima cuvantul ginecolog, incercarile ancai de a mima cuvantul orgasm si ale lui kolea pentru cuvantul erectie, recitalul lui @spio pe piesa „O Sole Mio”  si  nu in ultimul rand rasaritul pe care l-am prins intr-un sezlong pe marginea piscinei ( fara aparat foto la indemana din pacate).

Cam atat pentru azi. Nu mai am baterie la laptop si nu am chef sa intru in casa. @dizzu vad ca a dormit 2 ore si a plecat sa faca poze pe malul marii. Restul lumii doarme. Cred ca o sa trag si eu un pui de somn in sezlong. Bye bye !

Update:

Hmm..se pare ca am uitat sa-l public si s-a salvat ca draft. Asta e. Fac un update scurt pentru ziua 2 si il pun acum😀. Mai bine mai tarziu decat niciodata🙂

Ziua 2 – teambuilding MB Dragan ( pe scurt )

Baie intr-o mare foarte agitata, valuri uriase, balaceala in piscina, basket in piscina, table contra mariei (n-a avut nici o sansa), tenis de masa cu tudor (mi-am furat-o la inceput dar mi-am revenit), gratar ( de data asta pe post de consilier :D), mim si 4 ore de somn.

No comments yet

Lasă un răspuns

