Skip to content

Webstock 2009

18/09/2009

Sunt la Webstock.  Cristi Manafu s-a intrecut ca de obicei pe sine in ceea ce priveste organizarea. Speakeri puternici si multa lume buna din online.
Nu am fost la Webstock 2008 dar din parerile cunoscutilor care au fost prezenti anul trecut inteleg ca editia de anul acesta este un pas urias in fata. Pot pune pariu ca in cativa ani Webstock se va impune ca cel mai puternic eveniment local de online.

Am ascultat prezentarea Adinei , am fost deosebit de impresionat de prezentarea lui Bob Rapp – o prezentare tinuta cu o lejeritate uimitoare, interactiva si complexa prin subiectul atins ( Contradictions in Social Media ). Am sarit peste prezentarea Microsoft ( in mare parte tehnica si adresata in mod exclusiv designerilor si  developerilor prezenti ) si m-am intors la timp pentru a-l auzi pe Stefan vorbind despre Today’s hidden dangers ” (pericolele care ne pandesc in retelele sociale).

In sesiunea a doua am stat doar la Bogdana care a avut, din punctul meu de vedere, cea mai reusita prezentare (How your social persona lets everyone peek into your personal life) .

Acum am gandesc la care din workshopurile ce se vor desfasura in paralel o sa intru. Cred ca voi merge la Blogging – part1 si la Webdesign in ultima sesiune unde va vorbi si Mihai.

Revin cu update-uri inainte de inceperea Galei de premiere.

No comments yet

Lasă un răspuns

