Skip to content

Parteneriat Facebook – Nielsen

23/09/2009

Cunoscuta retea sociala Facebook anunta azi un parteneriat strategic cu  Nielsen, cel mai mare furnizor de informatii strategice, studii si analize de piata.

Proiectul poarta numele Nielsen BrandLift si ofera posibilitatea companiilor sa deruleze sondaje de atitudine si intentie de cumparare printre cei 300 000 000 de utilizatori Facebook.  P&G si Sony Pictures au fost primele branduri care au testat eficienta proiectului BrandLift.

Mai multe detalii puteti gasi aici si aici

No comments yet

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: