Skip to content

#BlogTrip Brasov (partea 2-a)

14/06/2010
blogtrip-brasov-drumul-12

Asa cum spuneam aici, weekend-ul trecut, pentru cateva ceasuri, Brasovul a fost centrul blogosferei si twittosferei de la noi. Pe parcursul unei singure zile a fost blogtrip Brasov, a fost nationaltweetmeet si karaoketwittmeet.

Dar hai sa le luam pe rand:

Workshopul Blogtrip

Din pacate eu nu il pot compara decat cu cel din blogtrip Timisoara (doar la acela am mai participat) si facand comparatia, cel din Blogtrip Brasov mi s-a parut mult peste cel din Timisoara din punct de vedere al speakerilor si al interactivitatii.

Marea dezamagire (si aici nu vorbesc numai de mine) a fost numarul mic de persoane care au venit, desi anterior isi confirmasera prezenta in comentariile articolului scris de Bobby. Din punctul asta de vedere Timisoara a fost incomparabil peste Brasov dar cred ca este de inteles. Au cu cine.

Ce s-a discutat la workshop au scris si altii. asa ca nu va mai povestesc si eu.

Vreau sa remarc doar pasiunea lui Adi, pe care o transpira prin toti porii, atunci cand vorbeste despre Lecturi Urbane, sfaturile lui Tudor date blogerilor de a nu se vinde ieftin dar in acelasi timp de a constientiza ca in relatia cu o corporatie trebui inainte sa dai si apoi sa primesti, faptul ca pana la intrarea lui Dorin in 2 parale Radu a fost „one man show” (el dezvolta, el vindea, el tinea legatura cu afiliatii) – fapt care implica enorm de multa munca si nu in ultimul rand sfatul lui BTO de a te gandi in primul rand la ce poti oferi clientului pentru ca in spatele oricarei decizii stau niste calcule foarte pragmatice.

Cine a fost prezent a avut foarte multe din care sa invete.  Pt cei care nu au fost, pierderea a fost sigur de partea lor.

NationalTweetMeet

S-a desfasurat pe terasa unui pub destul de aproape de hotel asa ca, desi worksopul BlogTrip s-a prelungit cam cu o ora, am ajuns relativ repede.

Primul soc l-am avut in momentul in care am pasit sub umbrelele terasei. Daca afara in soare erau 40 de grade, sub umbrelele alea cred ca erau lejer 50. Asta m-a facut sa nu pot sta prea mult, dar in cele 30 -40 de minute pe care le-am petrecut pe terasa am avut placerea de a schimba cateva vorbe cu Chinezu si de a mai cunoaste inca 3 membri #DreamTeamRO –  Claudiu, Make si  Stefan. Dupa ce am mai discutat un pic despre diete de slabire si diete de ingrasare cu Alina si Stefy la cativa ni s-a facut foame si am fugit repede spre racoarea unui pub din Piata Sfatului.

Si aici pot sa remarc o lectie care poate fi invatata pentru viitoarele twitt sau blog meet-up, lectie care putea fi invatata din patania de la Timisoara. Ca si acolo, la plecare, ghinionistii care au ramas ultimii au trebuit sa acopere o diferenta de 4-500 de lei.

Zic si aici ce le-am spus la Timisoara si la Brasov tuturor cunoscutilor:

La evenimente/intalniri unde se pleaca pe rand sau unde numarul de oameni este destul de mare, platiti imediat ce va aduce comanda sau  direct la bar. Altfel, incurcaturile de genul asta sunt inevitabile. Chiar daca oamenii sunt corecti si lasa banii pentru consumatie, tot se gaseste un chelner sa umfle nota.

Oricum ar fi, felicitari pentru initiativa organizatorilor (Alex Dima, Dragoş Asaftei, Sorin Neagu si Alex Trofim) care au facut o treaba excelenta.

Nu mai stiu ce am mancat dar stiu ca oricum nu prea ar fi contat la foamea care imi era. Am avut insa ocazia sa port o discutie foarte interesanta cu Auras, Corina si BTO

Pe seara am stat la o terasa unde m-am intretinut aproape toata seara cu Ciupercutza. Dap! Ea a fost nefericita care s-a nimerit langa mine cand aveam chef de vorba. Cred ca si acum o mai doare capul.
Din cand in cand trageam cu coada ochiului la Christian care se uita la meci si se oftica de mama focului pentru ca isi pariase banii pe Anglia.

La karaoketwittmeet nu am mai fost. Nu imi pare rau de asta, chiar daca am inteles de la Oana ca a fost distractie. Nu de alta dar mai mult ca sigur plecam de la Brasov cu ochii invinetiti de diverse obiecte contondente care inevitabil ar fi fost aruncate spre mine daca deschideam gura sa-mi expun talentul artistic.

Drumul de intoarcere a fost superb. Am traversat transfagarasanul (breathless), am oprit la Balea unde Ileana si-a dovedit precizia in aruncarea cu bulgari lovindu-l pe Bobby drept in locul unde ii iese capul prin par, am vazut barajul Vidraru, toate astea pentru prima data.

Am fost tentat chiar sa sar cu coarda de pe Vidraru dar tentatia a disparut de 10 ori mai repede decat a venit atunci cand am aflat ca trebuia sa platesti 100 Euro pe saritura.

Una peste alta a fost una dintre cele mai tari iesiri. Am cunoscut oameni faini, asa cum numai in online poti intalni, am mai aflat cateva lucruri noi, am vazut locuri pe care nu le mai vazusem si ca bonus am scapat si de temperaturile exagerate din Bucuresti.

Au mai scris despre asta si altii dar deja nu prea mai am timp de scris, asa ca va trimit doar la Vali pentru fotografii workshop si nationaltweetmeet. Fotografii din blogtrip, de pe drum de fapt, gasiti la Sorin si voi urca si eu maine cateva(in afara de cele de mai jos pentru care ii multumesc mult lui Mihai.

UPDATE:

Cristi, nedorind sa strice o casa, mi-a trimis, intr-un comentariu, un link catre filmuletul cu dovada necesara. Din pacate nu il pot aproba pentru ca sare layoutul blogului in toate partile (clar tre’ sa schimb tema) dar il postez mai jos pentru a vedea si voi ce am vazut noi live in BlogTrip:

19 comentarii leave one →
  1. 14/06/2010 3:37 pm

    Nu doar ca mi-am pariat banii, dar mi-am si pierdut banii pe Anglia :))

    Una peste alta si eu cred ca a fost un super-eveniment, si ma bucur foarte mult ca am avut ocazia sa te cunosc si pe tine, la fel ca si pe alti oameni din online cu care nu mai avusesem placerea sa discut pana vineri sau sambata…

    • admin permalink*
      14/06/2010 3:41 pm

      Bai, sincer, mie imi pare rau de un singur lucru. Ca nu te-am filmat rezolvand un cub. Nu de alta dar i-am povestit nevestei acasa si zicea ca fac misto de ea :))

      • 14/06/2010 4:11 pm

        Pai arata-i ca nu faci:
        http://…..

        [Sorry Cristi, am fost nevoit sa editez pentru ca playerul youtube imi facea layout-ul varza. Am facut un update direct in articol. Sper sa nu te superi.]

  2. 14/06/2010 4:11 pm

    Aide, mai, termina cu prostiile. Chiar a fost o discutie interesanta. Mi-a facut placere sa te cunosc.
    SI vezi ca mi-ai promis o astrograma. :))

    Da, chiar, trebuia sa-l filmam pe Cristi cu cubul!!! N-am fost pe faza deloc😦

    • admin permalink*
      14/06/2010 5:34 pm

      Deja se lucreaza la ea🙂. Wkd-ul viitor e gata😉

  3. 14/06/2010 6:36 pm

    Sincer, tot nu am scapat de caldurile bucurestene. Si acolo a fost destul de cald:).

    • admin permalink*
      14/06/2010 6:46 pm

      in Bucuresti a fost de doua ori mai cald.. iti spun eu ca am fost norocosi😉

  4. 14/06/2010 8:42 pm

    Ma bucur ca te-am/v-am cunoscut🙂

  5. 14/06/2010 10:41 pm

    Ma bucur ca am putut participa la acest blogtrip. imi pare rau ca, cei din comunitatea din Brasov nu au aratat un interes mai mare, insa ei au avut de pierdut.

    De asemenea, imi pare rau ca nu am mai apaucat sa vorbim.

  6. admin permalink*
    15/06/2010 10:08 am

    @ Mihai – si mie imi pare bine si te astept la o cafea atunci cand te intorci in bucuresti.
    @Bogdan – sa nu-ti para. ne putem auzi pe mail sau pe ymess (victor.caras)

  7. 15/06/2010 11:37 am

    mi-a facut placere sa te cunosc🙂
    astept cu nerabdare urmatorul pre-workshop-2am-wine-gathering😀

    • admin permalink*
      15/06/2010 11:46 am

      Deci nu-mi aduceti aminte! Tradatorilor! :))

  8. 15/06/2010 3:09 pm

    Victor, ma bucur f mult ca ne-am cunoscut, pacat ca nu am apucat sa povestim mai mult (ce sa faci, nu puteam lasa fanii fara poze si autografe😀 ), dar sunt sigur ca vom mai avea ocazia sa stam de vorba mai pe indelete😉🙂

    • admin permalink*
      15/06/2010 5:27 pm

      Noblesse oblige my friend !🙂 Dar de o cafea aici pe la noi tot nu scapi!😀
      Lasand gluma si eu ma bucur la fel de tare. Erai de foarte mult timp in capul listei de „people i want to meet”. Acum ai trecut in fruntea listei de „people with whom i want to talk „

  9. 15/06/2010 4:53 pm

    Deci, cum ramane cu dietele? =))))
    Ma bucur ca v-am cunoscuuuuuut😀

    • admin permalink*
      15/06/2010 5:29 pm

      Si eu ma bucur ca ne-am cunoscut! Iar despre diete, insist sa cred ca un blog cu „diete” de ingrasare e o idee buna.🙂

Trackbacks

  1. Tweets that mention uite, pentru ca ziceai ca am scris doar doua vorbe si alea vesti proaste: :) -- Topsy.com
  2. Imagini de la #NationalTweetmeet | I can see what you see not
  3. Ileana Ghita » Blogtrip Braşov

Lasă un răspuns

