Skip to content

Gata cu joaca!

16/06/2010
decision

Dap! M-am hotarat! Am tinut destul blogul asta doar ca sa il am. Pana acum, dupa cum se vede in istoric am scris din an in paste. Dar gata! De o luna imi tot fac curaj sa iau hotararea asta si se pare ca a venit timpul.

Am luat o decizie si mi-am lansat o provocare.  Si cum atunci cand imi propun ceva tintesc sus, vreau sa intru direct intre cei 2500 de oameni care scriu in medie 5 articole pe saptamana (a se observa inlocuirea intentionata a cuvantului blogger).  Daca tot sunt denumiti „heavy”, as putea fi si eu printre ei nu? Doar am sarit de 85 de kg acum cateva zile🙂

Despre ce voi scrie? Nu stiu! Dar voi scrie. Chinezu spunea azi, in intelepciunea sa, ca nu poti fi blogger si sa-ti pui si intrebarea asta in acelasi timp.
Eu am avut mereu problema asta…  De aceea am inlocuit „bloggeri” cu „oameni”. Va voi anunta daca se dovedeste a fi mai usor pe masura ce scrii mai mult.

De ce fac asta? Pentru a ma disciplina in primul rand si apoi pentru a adauga o provocare langa toate celelalte pe care mi le-au lansat altii. Ma provoc eu pe mine!

De ce declar asta deschis si asa, sunand ca o lauda? V-ati prins nu? Ca sa nu mai pot da inapoi!

Acum imi mai ramane doar sa-mi fac curaj si sa apas butonul publica!

PS: La postul asta nu accept decat mesaje de  incurajare! Fazele de genul „lasa-ne frate”, „ba ma lasi” sau „whatever” le voi modera si vor deveni  „lasa-ne frate si pe noi sa comentam la tine pe blog”, „ba ma lasi si pe mine sa-ti imprumut niste bani?” sau „whatever you want, just tell me!”

PPS: Am refacut si rubrica About. Vor fi si niste reguli de acum incolo, ca la orice blog care se respecta.

13 comentarii leave one →
  1. admin permalink*
    16/06/2010 2:40 pm

    Fuuuuck!! Ce-am facut !!

  2. 16/06/2010 2:45 pm

    hopaaaaa, acuma esti marcat😀
    muhahahahahahah :)))))))))

    • admin permalink*
      16/06/2010 2:46 pm

      Asa! Pune sare pe rana! Parca era vorba de incurajari🙂

  3. 16/06/2010 2:47 pm

    vezi ca esti la mine in reader si te monitorizez

    cum nu vad un articol, cum dau unfollow si block & report as spam😀 :)))))))))))))

    • admin permalink*
      16/06/2010 2:49 pm

      Ma simt ca le examen :)))

      • 24/06/2010 9:08 am

        readeru meu zice ca te-ai lasat pe tanjala, ce fac acum? dau in judecata google sau te pui pe treaba?😀

      • admin permalink*
        25/06/2010 11:04 am

        Incerc sa fac fata.:D Oricum, sunt in grafic daca pui si posturile de pe blogul de companie

  4. 16/06/2010 3:51 pm

    Succes, succes! Iti tinem pumnii sa ai energie si creativitate!

  5. 16/06/2010 4:34 pm

    🙂 i have my eyes on u !

  6. admin permalink*
    16/06/2010 5:07 pm

    @Cristina – multumesc mult! Energia nu-mi lipseste. Creativitatea am auzit ca se antreneaza🙂
    @Imunteanu – Sunt sigur! Am in plan si cateva studii de caz ale unor campanii AdWords. So stay close! Any help will be appreciated!

  7. 16/06/2010 7:45 pm

    Foarte bine! Scrie ca sa am si eu ce citi.
    Totusi nu pune prea multa presiune pe tine. Chiar daca e o provocare, it supposed to be fun😉

  8. admin permalink*
    16/06/2010 9:10 pm

    Hmm…. Fun nu va fi. Nici usor. Cel putin la inceput. Tocmai asta este scopul – sa devina usor si fun.
    Din punctul meu de vedere, orice skill se antreneaza, se lucreaza, iar cand l-ai antrenat suficient devine usor si placut.

Trackbacks

  1. Utopie – Parerea mea la intrebarea lui Chinezu « Victor Caraş || beta

Lasă un răspuns

