Skip to content

Oameni

17/06/2010
young people together in colour

Azi nu a fost nevoie sa ma gandesc prea mult despre ce sa scriu. Azi vreau sa scriu despre oameni. Despre toti acei oameni faini pe care am avut norocul sa-i intalnesc sau cu care am interactionat, in ultimul an si jumatate .

Nu o sa ii enumar, pentru ca am cunoscut multi, foarte multi si ar fi nedrept ca din intamplare, sa omit pe cineva.

Vreau insa sa subliniez altceva. Atat la BlogTrip Timisoara cat si la BlogTrip Brasov, Bobby a pus o intrebare celor prezenti la workshop:

„Care este cel mai frumos lucru care ti s-a intamplat datorita blogului?”

Eu as extinde si as intreba:

Care este cel mai frumos lucru care ti s-a intamplat de cand esti activ in social media?

Pun pariu ca raspunsul ar fi acelasi pe care l-au dat 80% dintre cei intrebati de Bobby la workshop si anume „oamenii pe care i-am cunoscut”.

Am dreptate?

La mine, in mod sigur, EI sunt cel mai fain lucru pe care l-am castigat de cand sunt in online!

6 comentarii leave one →
  1. 17/06/2010 2:33 pm

    Victor, nu cred ca puteam sa avem alt raspuns🙂

  2. 17/06/2010 2:38 pm

    In mod cert asta este primul beneficiu de pe urma faptului ca esti blogger, sau pur si simplu, intr-un fel sau altu, ai de-a face cu mediul online: OAMENII! Oameni exceptionali! Oameni cu care legi anumite legaturi. Iti faci anumite contacte, care undeva in viitor sigur or sa fie de folos.

  3. 17/06/2010 2:45 pm

    Internetul in primul rand inseamna interactiunea cu oamenii, cu cei de langa tine sau cei de la distanta. Prieteniile inchegate prin intermediul online-ului sunt primele castiguri reale si constante, apoi restul sunt importante, dar nu constante. Oamenii ii castigi si ii ai mai mereu, castigurile materiale oscileaza de la luna la luna…

  4. 17/06/2010 3:52 pm

    Asta a devenit si partea mea preferata😀

    Cand stateam comod, acasa, pe canapea ma gandeam ca mi-ar placea sa fiu „blogger” ca sa scriu despre ce imi place, sa il monetizez, sa am tot felul de beneficii, bla bla bla..
    scriam foarte rar pentru ca pur si simplu nu simteam ca am ceva interesant de povestit

    acum mi-am dat seama ca-mi place la nebunie social media tocmai pentru oameni si-mi place sa-i intalnesc si-mi place sa scriu despre oamenii astia..

    • 21/06/2010 9:11 am

      Acum vreo 2 saptamani… Merg cu metroul spre Piata Unirii. Cobor din metro, s-o iau spre iesire cand o doamna imi sare in cale. Imi zice – „vreau sa va multumesc pentru tot ce faceti pe net, pentru faptul ca imi inveseliti fiecare zi si ca pot sa calatoresc cu dvs desi eu nu pot”… Ei bine asta este unul dintre cele mai frumoase lucruri care mi s-au intamplat de cand bloggeresc si povestesc despre locuri faine din 75 tari (si nu numai🙂

Trackbacks

  1. Tweets that mention Oameni « Victor Caraş || beta -- Topsy.com

Lasă un răspuns

